Sunday, December 10, 2006

Veckans sämsta...

Veckans sämsta och bästa tid är just nu, kl. 15:26 söndag eftermiddag, man har inget att göra - men samtidigt har man inget att göra, om ni förstår vad jag menar. Jag däremot har skitmassor med mest att göra. Jag körde både min senaste Kemi-tenta och Biologi-tenta vilket innebär att jag har två omtentor veckan efter nyår..och som att inte det räckte har jag även tenta i matte och fysik veckan efter. Så med på tok för mycke att göra gjorde jag det enda rätta - bestämde mig för att varva Ghost Recon Advance Warfighter igen på svåraste svårighetsgraden. Länge leve framförhållningen!

En annan sak gör det här till den sämsta tiden ever, iaf idag, är detta jävla tjat om den där fan Christer Fuglesang, ok han är astronaut dvs coolare än du hörde. Han ä i rymden just nu, visst rätt ballt. Men årets svensk? För att han åkte i ett häftigt flygplan lite högre än vanligt? Kom igen svenska folket...om två månader kommer ingen att minnas karln. Läste tom nått stolpskott som hävdade att Chrille F var den viktigaste svensken någonsinn...slå upp tex Carl von Linné i ett lexikon och ring mig sen, asshat.

No comments: