Wednesday, November 29, 2006

Lennart Persson

Trist dag so far, satt och skummade igen den kulturella tågkrash som är aftonbladet.se, läste om snubben blivit skjuten i skallen i Malmö (iofs med ett "luftvapen", men fortfarande, suger att vara han). Hur som helst ser att aftonbladet.se sportar något som kallas "Malmöbloggen" - Kalas, tänkte jag, efftersom Malmö och Skåne rent generellt ligger mig väldigt kallt om hjärtat. Dags att få lite vatten på sin hat-kvarn!

Tji fick jag...det blev helt enkelt för mycket vatten på min stackars kvarn och jag ligger nu som ett litet barn på golvet...skakandes och skriver med tungan...
Jag tror jag blåste en hat-säkring (tänk Cartman när han får träffa Ben Afflecks föräldrar som visar sig ha rövar som ansikten)

Vart är världen på väg? Vi har vid våra fingertoppar tankar från dom största tänkarna någonsinn, vi kan läsa om vad som helst - när som helst, vi kan lägga energi på att motarbeta svält, skapa fred, bota cancer, laga den här jävla döende planeten...men nej "Vad säger den där lilla vita tjejen från Malmö?" suck...

För övrigt är Gävle-kanibalen min nya idol!
Får sjukpeng av Försäkringskassan Gävle-kannibalen jublar:" Jag ska köpa skivor och godis". Så tänker en man av vår tid! Hatten av till honom

No comments: