Friday, November 24, 2006

Here is the deal, folks

Då var det igång....ännu en jävla blogg har sett dagens ljus. Vad är det som är så jävla speciellt med denna då, frågar sig alla små barn? Inte ett skit svara jag.

Ok...jag kommer inte att lista vilka skor av du ska köpa för att vara "All that jazz" på Stureplan, jag kommer inte att skriva om hur synd det är om mig själv (emo's kommer jag helt tvärt emot att häckla röven av) , jag kommer inte att redogöra för var en jävla sekund i mitt liv.

Däremot kommer det att gnällas, predikas, hånas, hatas, häcklas, rantas, sväras, monteras, demonteras, recenseras, refereras och möjligtvis citeras en del Bill Hicks under resans gång. Stavfelen kommer att stå som spön i backen och intresset för att skriva kommer att avta med ti...blabla

Mycket nöje!

1 comment:

Micke said...

Ser med spänning och viss nervositet fram emot lite konstruktivt bitchande från the king of whiners. =) (j/k of course)